Mažai angliavandenių turinti dieta

42-18283396_250Angliavandeniai organizme skyla į gliukozę, kuri mums teikia energijos. Jei žmogui trūksta gliukozės, jis pradeda deginti susikaupusius riebalus. O tai ilgesniam laikui nėra sveika. Mažai angliavandenių turinti dieta remiasi tuo, kad suvartojama daugiau baltymingo maisto, kas apsunkina ląsteles. Be to baigus laikytis tos dietos, daugeliui žmonių greitai grįžta prarasti kilogramai.

Geresnis būdas lieknėti

Tau visiškai nereikia vengti visų daug angliavandenių turinčių produktų. Iš ryto gali suvalgyti kaimiško omleto, vaisių, kukurūzų paplotėlių, javainių, vanilinio jogurto su bananu ir razinomis. Pietums pasiruošk, pvz., tuno, juodųjų ryžių, keptų bulvių arba daržovių. Šaldytas jogurtas tau pakeis desertą. Atmink, kad produktai, turintys daug angliavandenių, skirstomi į „gerus“ ir „blogus“, arba labiau tukinančius. Stenkis kuo mažiau vartoti „blogųjų“. „Geresni“ iš jų yra kukurūzų spragėsiai, rupių miltų kepiniai, keptos bulvės, švieži bei džiovinti  vaisiai, užšaldyti jogurtai. „Blogieji“ – tai bulvių traškučiai, skrudintos bulvytės, spurgos, ledai, tryniai, baltų miltų kepiniai.

Žymos:, , , , , , ,

Palikti komentarą



+ 7 = 15

0 Komentarų
search slide
search slide

Siųsk draugui

Siųsk draugui
Šiuo metu nėra susijusių straipsnių.
  • No results available